INFONET-468X60-BANNER

Na proleće nastavak izgradnje deonice koja će Novi Beograd i Surčin povezati sa auto-putem na Koridoru 11

23.12.2020. | Z. Radović | Novosti

Izgradnja deonice Surčin - Novi Beograd, koja bi trebalo da bude veza sa auto-putem "Miloš Veliki" počeće u martu sledeće godine, saznaju Novosti u Putevima Srbije. Radovi će biti započeti sa godinu dana zakašnjenja, pošto je trebalo da krenu u prvom kvartalu ove godine, kada je i počela epidemija.

Ilustracija (Foto: Pixabay.com)

Komercijalni ugovor o izgradnji 7,9 kilometara auto-puta od Novog Beograda do Surčina sa kineskom kompanijom China Communications Construction Company Ltd (CCCC) potpisan je u avgustu prošle godine. Ugovorena vrednost je 70,5 miliona dolara, a završetak radova je bio planiran do kraja 2021. godine.

U Putevima navode da je očekivani početak radova na izgradnji ove deonice mart 2021. godine, a novi rok za završetak je septemabar 2022.

Deonica Novi Beograd - Surčin biće deo auto-puta E-763, duž Koridora 11, odnosno auto-puta "Miloš Veliki".

Ova deonica je specifična, između ostalog, po tome što za razliku od dosadašnjih projekata na izgradnji auto-puteva ona prolazi kroz naseljeno, gradsko područje, pa tako i zahteva specifičnu tehnologiju izgradnje. Uz put će biti napravljena i biciklistička i pešačka staza.

Trasa od Novog Beograda do Surčinske petlje trebalo bi da auto-put "Miloš Veliki" učini pristupačnijim stanovnicima centralnih gradskih opština, jer oni sad moraju da putuju auto-putem Beograd - Zagreb do obilaznice oko Beograda da bi se uključili na novu saobraćajnicu ka Čačku. Kada ovaj deo puta bude završen, vozači će moći da se uključe iz Vojvođanske ulice, gde je najavljivana izgradnja kružnog toka.

Ova gradska magistralna saobraćajnica je projektovana za brzinu kretanja vozila od 80 kilometara na čas. Predviđene su po tri trake po smeru, razdelni pojas od pet metara, pešačke staze širine po dva metra i bankine. Na trasi će biti tri mosta, jedan most-kanal i jedan nadvožnjak.

- Na samom početku trase gradske magistralne saobraćajnice, predviđena su uključenja iz dve ulice na Novom Beogradu, a dalje put vodi kroz ravnicu ka prvoj petlji, odnosno čvoru "Surčin 1", tipa poludeteline - objašnjava projektant Dragoslav Dragićević. - Petlja će biti izgrađena u neposrednoj blizini budućeg Nacionalnog stadiona. Kraj ove deonice je praktično kod sledeće "velike petlje" u Surčinu, posle koje počinje auto-put "Miloš Veliki".

 

Komentari: 0

VESTI /iz kategorije/


REHAU-300X120-BANNER

ISTAKNUTE FIRME /iz kategorije/


Anketa

Kojom vrstom toplotne izolacije je izolovan vaš stan/kuća?
DARKO 15.04.2024.
Nadam se da će ulazak u tunel biti kroz par...
Nemanja 31.03.2024.
A coskovi kako se zidaju?
Miodrag 30.03.2024.
Kuću sam počeo da gradim na porodicnom iman...
Milan 30.03.2024.
Kad završe Ameri ovaj hotel nebi bilo loše ...
Dr 20.03.2024.
Najveća prednost betonskog crepa u odnosu n...

;