INFONET-468X60-BANNER

BLANKO-970X250-BANNER

Rekonstrukcija barske pruge obuhvata 250 mostova i 260 tunela

22.09.2020. | Tanjug

Potpisan je ugovor za izradu projektno-tehničke dokumentacije za rekonstrukciju i modernizaciju barske pruge u dužini od 209,4 kilometra. Ugovor je potpisan juče (21.09.2020) u Vladi Srbije između Ministarstva građevinarstva, saobraćaja i infrastrukture i RŽD International.

Ilustracija (Foto: Pixabay.com)

Potpisivanju ugovora prisustvovali su ministarka građevinarstva, saobraćaja i infrastrukture Zorana Mihajlović, zamenik generalnog direktora Ruskih železnica Sergej Pavlov i ambasador Rusije u Srbiji Aleksandar Bocan-Harčenko, a ugovor su potpisali v.d. generalnog direktora RŽD International Sergej Stoljarov i v.d. direktora Infrastruktura železnica Srbije Nebojša Šurlan.

Mihajlović je istakla da je Srbija potpisala ugovor o modernizaciji Barske pruge sa najboljom svetskom kompanijom, Ruskim železnicama, i podsetila da naša zemlja sa tom kompanijom već nekoliko godina sarađuje i na drugim važnim i zahtevnim projektima u oblasti železnice u zemlji.

Jedan od tih projekata, navodi Mihajlović, jeste modernizacija pruge Beograd-Budimpešta, na deonici Stara Pazova - Novi Sad, koja je, ističe, jedna od najtežih deonica u ovom delu Evrope.

Izrazila je nadu da će sledeće godine ta kompanija početi i izgradnju modernog dispečerskog centar koji je Srbiji potreban, a da modernizacija Barske pruge počne u prvom kvartalu 2022. godine.

Ističe da je i modernizacija Barske pruge zahtevan posao i teška deonica, jer obuhvata 250 mostova i oko 260 tunela.

Mihajlović je navela da je sa predstavnicima Ruskih železnica na današjem sastanku razgovarala i o tome da četiri studenata koji završavaju studije u Moskvi dobiju posao u našoj zemlji u sektoru železnice, kao i da se ostalim mladima koji žele time da se bave pruži šansa da studiraju.

Ukazala je da Srbija danas ulaže milijarde evra u železnicu, pođednako kao u drumsku infrastrukturu, kako bi, ističe, i u unutrašnjosti i regionalno prugom bila povezana.

Zamenik generalnog direktora Ruskih železnica Sergej Pavlov rekao je da će ta kompanija, kao jedna od najvećih svetskih kompanija, zajedno sa Vladom Srbije, raditi na tome da se železnice Srbije dalje razvijaju. Najavio je da će projektovanje za rekonstrukciju i modernizaciju Barske pruge biti završeno sledeće godine, a da će radovi na terenu početi 2022. godine.

Istakao je da je reč o složenom poslu, ali da je uveren da će Ruske železnice odgovoriti zadatku Vlade Srbije, s obzirom da je, kaže, sve radove do sada završavala u dogovorenom roku, čak i u uslovima pandemije.

 

Komentari: 0

VESTI /iz kategorije/


REHAU-300X120-BANNER

ISTAKNUTE FIRME /iz kategorije/


Anketa

Kojom vrstom toplotne izolacije je izolovan vaš stan/kuća?
DARKO 15.04.2024.
Nadam se da će ulazak u tunel biti kroz par...
Nemanja 31.03.2024.
A coskovi kako se zidaju?
Miodrag 30.03.2024.
Kuću sam počeo da gradim na porodicnom iman...
Milan 30.03.2024.
Kad završe Ameri ovaj hotel nebi bilo loše ...
Dr 20.03.2024.
Najveća prednost betonskog crepa u odnosu n...

;