INFONET-468X60-BANNER

BLANKO-970X250-BANNER

Zalaganje kompanije Grundfos u oblasti održivosti

11.08.2016. | Gradjevinarstvo.rs

Živimo u vremenu kada u svetu oko 13% potrošnje primarne energije potiče od obnovljivih izvora iako su tehnološki kapaciteti značajno veći. Smatra se da će neobnovljivi izvori energije biti iscrpljeni za maksimalno nekoliko stotina godina, a čije bi obnavljanje trajalo višestruko duže. U tom kontekstu, u kompaniji Grundfos smatraju da imaju obavezu da se uvek ponašaju odgovorno - u poslovanju i u društvu. Pridržavaju se internacionalnih i lokalnih standarda, regulativa i zakona bilo gde da posluju.

Jasno iskazuju ubeđenje da kao preduzeće imaju odgovornost prema okolini, zaposlenima i lokalnim zajednicama, kao i za sprovođenje poštenog i ispravnog ponašanja prema svojim kupcima, dobavljačima i konkurentima. Pored odgovornosti i usklađenosti, održivost je ključni koncept Grundfos-a. Generalni cilj je da ova generacija u nasleđe ostavi čistiju zemlju sa više energije, nego što je to nama ostavljeno. Održivost je susretanje sa potrebama sadašnjosti, ali bez ugrožavanja sposobnosti budućih generacija da zadovolje vlastite potrebe, kako kod prirodnih izvora tako i kod društvene dobrobiti.

Kao globalni lider pumpnih sistema, Grundfos ima jedinstvenu poslovnu priliku usmerenu ka poboljšavanju energetske efikasnosti. Veruje u svoju sposobnost da bude pionir i da dostavlja vrhunska ekološka rešenja za rešavanje problema kao što su nedostatak vode, loše upravljanje energijom i prirodnim resursima, nedelotvorna infrastruktura i povećanje emisije CO2. Jasno je da će biti veća potreba za zaštitom protiv poplava i boljim sistemima za transport, filtriranje i preradu vode. Međutim, ova kompanija je već dizajnirala proizvode koji mogu da zadovolje zahteve i standarde zaštite okoline budućnosti i mnogi od njih se temelje ili potiču iz Grundfos-a.

Grundfos ima ambiciju da bude predvodnik kada su u pitanju energetski efikasne i isplative zgrade. Na osnovu ličnog iskustva fokusiraju se na održivost prilikom izgradnje novih zgrada i obnove postojećih. Grundfos je postavio ciljeve i definisao kôd zgrade, kroz sistem klasifikacije koji pokazuje nivo održivosti zgrada u rasponu od klase 1-3, gde zgrada klase 1 ima nisku potrošnju energije i vode ili može da postigne LEED Gold nivo.

U Grundfos-u žele da njihovi objekti podrže njihove vrednosti i brend i nadaju se da mogu inspirisati kako klijente, tako i zaposlene. Kao globalna kompanija, prilikom planiranja novih objekata, kao i prilikom renoviranja postojećih, poštuju LEED zahteve (LEED Green Building Rating System), Gold nivo ili odgovarajuće uslove u skladu sa lokalnim standardima.

Sledeći te smernice izgrađena je Grundfos fabrika u Inđiji. To je zgrada sa  LEED Gold sertifikatom, što je drugi najviši sertifikat iz oblasti zaštite životne sredine u domenu građevinarstva. Započeto je istraživanje vezano za postavljanje panela na velikoj površini krova, a u toku je i projekat sistema prečišćavanja vode koji će se pokretati na isti način. Kako bi povećali vrednost ističu da moraju dovesti uslužnost, odgovornost i održivost na viši nivo, odnosno stvoriti zajedničke vrednosti. Jednostavno rečeno, u cilju stvaranja vrednosti za Grundfos, žele stvoriti vrednost za ljude u zemljama u kojima posluju.

Osvrnimo se i na rešenja vezana za same Grundfos proizvode. Pumpe u ovom trenutku troše 10% od ukupne električne energije. Međutim, većina njih je bespotrebno neefikasna. Sa Grundfos visoko efikasnim pumpama i tehnologijom motora možemo da smanjimo prosečnu potrošnju električne energije pumpi i do 60%. Grundfosovi energetsko efikasni proizvodi su posebno bitni zbog oštrijih zakonskih direktiva, kao što je EuP Direktiva. Neke od tih pumpi su: MAGNA3, ALPHA2, ALPHA3 i sve pumpe sa motorima koje nose oznaku Blueflux®

Više detalja o ovim proizvodima možete pogledati na sledećim linkovima:

http://rs.grundfos.com/products/find-product/magna3.html

http://rs.grundfos.com/products/find-product/new-alpha2.html

http://rs.grundfos.com/products/find-product/alpha3.html

 

Komentari: 0

VESTI /iz kategorije/


REHAU-300X120-BANNER

ISTAKNUTE FIRME /iz kategorije/


Anketa

Kojom vrstom toplotne izolacije je izolovan vaš stan/kuća?
DARKO 15.04.2024.
Nadam se da će ulazak u tunel biti kroz par...
Nemanja 31.03.2024.
A coskovi kako se zidaju?
Miodrag 30.03.2024.
Kuću sam počeo da gradim na porodicnom iman...
Milan 30.03.2024.
Kad završe Ameri ovaj hotel nebi bilo loše ...
Dr 20.03.2024.
Najveća prednost betonskog crepa u odnosu n...

;