INFONET-468X60-BANNER

Ruska mašinerija menja pruge brže od plana

30.05.2016. | Beta

U proteklih mesec dana na dve deonice železničkog Koridora 10 između Vranja i Preševa čija je dužina 31,4 kilometra zamenjeno 11 kilometra koloseka.

- Radovi na rekonstrukciji deonica Vranjska Banja-Ristovac, dužine od 17,7 kilometara i Bujanovac-Bukurevac, dužine od 13,7 kilometara, koji se finansiraju iz ruskog kredita za modernizaciju srpske železnice, počeli su 18. Aprila – izjavio je direktor Medija centra „Železnice Srbije“ Nenad Stanisavljević. - Izvođač radova je kompanija Ruskih železnica „RŽD Intenational“.

On je za agenciju „Beta“ izjavio da je na deonici Vranjska Banja-Ristovac, gde je već zamenjeno šest kilometara starih šina novim kolosekom, do sada završeno 20 odsto više radova nego što je predviđeno, dok se na deonici Bujanovac-Bukurevac, gde je do sada zamenjeno pet kilometara novog koloseka, radovi odvijaju predviđenom dinamikom.

- Rekonstrukcija i modernizacija južnih železničkih deonica na Koridoru 10 odvija se uz primenu savremene ruske tehnologije polaganja koloseka, kao i moderne i nove mehanizacije proizvedene u ruskim fabrikama specijalno za realizaciju srpskih projekata – kazao je Stanisavljević.

Radovi na rekonstrukciji najugroženijih deonica na južnom delu železničkog Koridora 10, koji podrazumevaju zamenu celokupnog koloseka, predviđaju i rekonstrukciju deonice Vinarci-Đorđevo kod Niša u dužini od 15 kilometara, a vrednost projekta rekonstrukcije sve tri deonice je oko 26,4 miliona dolara, što se finansira iz ruskog kredita za modernizaciju srpskih železnica.

Radovi se odvijaju u dve faze, u toku je rekonstrukcija i modernizacija deonica Vranjska Banja-Ristovac i Bujanovac-Bukurevac, koja je počela 18. aprila, a nakon što ovaj posao bude završen počeće rekonstrukcija i treće deonice izmedju stanica Vinarci i Đorđevo kod Niša.

Zbog radova na dve deonice između Vranja i Preševa od 18.aprila zatvoren je železnički saobraćaj za putničke vozove prema Skoplju i Solunu a teretni saobraćaj se odvija na po 36 sati.

Međunarodni putnički železnički saobraćaj će ponovo biti uspostavljen prema Skoplju i Solunu od juna do septembra, tokom letnje turističke sezone, kada će se raditi rekostrukcija pruge samo na radovima koji ne zahtevaju obustavu železničkog saobraćaja i to u stanicama Leskovac, Vranjska Banja, Vranje, Bujanovac i Bukurevac.

Predviđeno je da druga faza radova na rekonstrukciji koloseka na deonicama izmedju Niša i Preševa počne u septembru ove godine I trajaće do maja 2017.godine, kada se očekuje završetak rekonstrukcije i modernizacije svih 46 kilometara na tri deonice južnog dela železničkog Koridora 10.

 

 

Komentari: 0

Vezane kategorije


VESTI /iz kategorije/


Anketa

Koja vrsta pokrivke se nalazi na krovu vašeg objekta?
DARKO 15.04.2024.
Nadam se da će ulazak u tunel biti kroz par...
Nemanja 31.03.2024.
A coskovi kako se zidaju?
Miodrag 30.03.2024.
Kuću sam počeo da gradim na porodicnom iman...
Milan 30.03.2024.
Kad završe Ameri ovaj hotel nebi bilo loše ...
Dr 20.03.2024.
Najveća prednost betonskog crepa u odnosu n...

;