INFONET-468X60-BANNER

Radnicima na Žeželjevom mostu uplaćen minimalan deo duga

23.07.2014. | Radio 021

Radnicima firme "Pro industri", angažovane na izgradnji Žeželjevog mosta, deo duga je uplaćen i oni će privremeno obustavtiti proteste. Kako je za „Radio 021“ potvrdio jedan od radnika Zlatko Milanović, „Mostogradnja“ im je uplatila 2 miliona, ali i dalje veliki dug od 14 miliona dinara ostaje.

Ilustracija (Foto: Pixabay.com)

- Isplaćen je samo deo duga u iznosu od 2 miliona dinara, koji smo mi tražili protestujući, kako bismo izmirili potraživanje prema državi. Međutim, ostaje oko 14 miliona za koji se i dalje vode pregovori. Proteste smo samo trenutno obustavili, sačekaćemo rezultat razgovora, ako ne, onda ćemo urgirati kod viših instanci, recimo u Ministarstvu građevine – objašnjava on.

Milanović dodaje da će, ukoliko u narednih nekoliko dana pregovori sa rukovodstvom „Mostogradnje“ ne donesu rešenje, oni nastaviti da protestuju dok se njihovi problemi ne reše.

Direktor "Mostogradnje" Branko Knežević kazao je za „Radio 021“ da su razgovori o nastavku radova na Žeželjevom mostu u toku, ali da još uvek nema naznaka o ishodu. Kako navodi, do spomenutog duga je došlo jer „Mostogradnji“ nisu plaćeni izvedeni radovi po osnovnom ugovoru od septembra 2013. do danas.

- „Mostogradnja“ je u značajnoj meri svojim sredstvima finansirala radove na raščišćavanju Dunava u zoni centralnog rečnog stuba i izradu i montažu pomoćnih konstrukcija, težine 2.300t, za montažu lukova, čime smo iscrpeli sve naše finansijske mogućnosti. U najkraćem roku očekujemo razrešenje ove situacije i da se nakon isplate svih naših potraživanja, koja uključuju i potraživanja kooperanata, nastave radovi na projektu – kaže direktor „Mostogradnje“. Međutim, on je odbio da govori o iznosu duga, kao i o tome ko to sve duguje „Mostogradnji“.

Podsetimo da su radnici firme „Pro industri“ i ostalih firmi angažovanih na izgradnji Žeželjevog mosta protestovali nekoliko puta u poslednjih desetak dana, zbog milionskog duga „Mostogradnje“, koji preti da ih odvede u stečaj. Izgradnja Žeželjevog mosta počela je 2011. godine, ali su radovi više puta prekidani i rokovi probijani, jer od samog početka izgradnje, traju nesuglasice između investitora, „Železnica Srbije“ i izvođača radova špansko-italijanskog konzorcijuma „Azvi“, u vezi sa visinom troškova radova.

 

Komentari: 0

VESTI /iz kategorije/


REHAU-300X120-BANNER

ISTAKNUTE FIRME /iz kategorije/


Anketa

Kojom vrstom toplotne izolacije je izolovan vaš stan/kuća?
DARKO 15.04.2024.
Nadam se da će ulazak u tunel biti kroz par...
Nemanja 31.03.2024.
A coskovi kako se zidaju?
Miodrag 30.03.2024.
Kuću sam počeo da gradim na porodicnom iman...
Milan 30.03.2024.
Kad završe Ameri ovaj hotel nebi bilo loše ...
Dr 20.03.2024.
Najveća prednost betonskog crepa u odnosu n...

;