INFONET-468X60-BANNER

BLANKO-970X250-BANNER

Kompanija Holcim Srbija i agencija Executive Group dobitnici IPRA nagrade

03.07.2009.

Projekat sponzorstva serijala „Kuća snova“, kompanije Holcim Srbija i agencije Executive Group, dobitnik je najrelevantnije godišnje PR nagrade u svetu - Zlatne Nagrade Međunarodnog udruženja za odnose s javnošću za 2009. godinu (2009 IPRA Golden World Awards). U konkurenciji 342 prijavljena projekta i 126 finalista iz 43 zemlje, projekat iz Srbije odneo je pobedu u kategoriji Sponzorstva.

Osamnaesti put po redu, Međunarodno udruženje za odnose s javnošću izabralo je i nagradilo najbolje među najboljima u svetu. Žiri koji su činili priznati i iskusni stručnjaci iz oblasti odnosa s javnošću, članovi IPRA, postarao se da i ovogodišnji pobednici predstavljaju vrhunska dostignuća u oblasti odnosa s javnošću. Projekti su ocenjivani na osnovu procene stručnosti u pet oblasti – analizi situacije, postupku istraživanja, planiranju, realizaciji i oceni rezultata. Ocenjivanje se sprovodilo u dve faze, a konačan izbor pobednika u trideset kategorija donet je u Varšavi krajem juna. Ceremonija dodele nagrada biće održana u Londonu, 30. oktobra ove godine.

„Holcim Srbija i Executive Group su oduvek znali da je projekat sponzorstva serijala „Kuća snova“ odličan. Pažljivim osmišljavanjem, planiranjem i realizacijom integrisane komunikacione kampanje uspeli smo da ostvarimo impresivne rezultate a uspeh celokupne kampanje krunisan je osvajanjem svih postojećih relevantnih nagrada strukovnih organizacija: najpre od strane domaće stručne javnosti, zatim pre mesec dana na evropskom nivou sa SABRE, i sada, IPRA nagradom kao najznačajnijim svetskim priznanjem iz oblasti odnosa s javnošću. Ovim smo bez sumnje dokazali da su kvalitet i rezultati komunikacionih projekata koji se osmišljavaju i spovode u Srbiji na najvišem svetskom nivou“, rekla je Maja Dželatović, direktorka marketinga i komunikacija kompanije Holcim Srbija.

Pre samo mesec dana, projekat sponzorstva „Kuće snova“ nagrađen je i SABRE nagradom za područje Evrope, Srednjeg i Bliskog Istoka i Afrike u kategoriji Građevinska industrija i razvoj. Značajnim priznanjima na svetskom i regionalnom nivou, prethodila je i nagrada domaće stručne javnosti koja je takođe prepoznala kvalitet projekta sponzorstva  „Kuće snova“. Društvo Srbije za odnose s javnošću proglasilo je isti projekat Holcim Srbije i agencije Executive Group kao najbolji u kategoriji Integrisane kampanje. Tom prilikom Holcim Srbija i Executive Group su osvojili i nagradu u kategoriji „no budget“ kampanje za projekat „Bezbednost i zdravlje na radu na gradilištima“, a agencija Executive Group ponela je i titulu „Agencije godine“. 

IPRA - The International Public Relations Association - Međunarodno udruženje za odnose s javnošću: jedino je  svetsko PR udruženje zasnovano na članstvu pojedinaca, i to iskusnih i priznatih stručnjaka iz oblasti odnosa s javnošću. IPRA svojim članovima nudi mogućnost da se povežu sa 1000 najvećih profesionalaca iz preko 100 zemalja širom sveta, u sferi poslovnih i društvenih komunikacija koja se stalno razvija. Iza sebe ima 50 godina iskustva u razmeni znanja i promovisanju profesionalnog razvoja ove delatnosti, a takođe je organizator Golden World Award – svetske PR nagrade u različitim kategorijama. Za više informacija, posetite www.ipra.org

Golden World Award for excellence - Zlatna Svetska Nagrada: Najveća i najpoznatija svetska nagrada koja se dodeljuje iz oblasti odnosa s javnošću od strane IPRA-a. Mogućnost da se prijave za nagradu imaju kompanije, privatne institucije, nevladine organizacije i državni organi iz celog sveta za PR kampanje lokalnog, regionalnog, nacionalnog i međunarodnog karaktera. U trci za ovogodišnju Golden World Award učestvovali su projekti iz Argentine, Australije, Austrije, Belgije, Brazila, Bugarske, Danske, Finske, Nemačke, Grčke, Hong Konga, Hrvatske, Mađarske, Indonezije, Irske, Izraela, Italije, Japana, Južne Afrike, Kanade, Kenije, Kine, Kipra, Koreje, Litvanije, Nigerije, Perua, Poljske, Portugalije, Rumunije, Rusije, Severne Irske, Singapura, Sjedinjenih Američkih Država, Srbije, Španije, Švedske, Švajcarske, Turske, Velike Britanije, Ukrajine, Ujedinjenih Arapskih Emirata,  Češke.

SABRE – Superior Achievement in Branding and Reputation – Superiorna dostignuća u oblasti brendiranja i upravljanja reputacijom.

 

 

Komentari: 0

Vezane kategorije


REHAU-300X120-BANNER

Anketa

Kojom vrstom toplotne izolacije je izolovan vaš stan/kuća?
DARKO 15.04.2024.
Nadam se da će ulazak u tunel biti kroz par...
Nemanja 31.03.2024.
A coskovi kako se zidaju?
Miodrag 30.03.2024.
Kuću sam počeo da gradim na porodicnom iman...
Milan 30.03.2024.
Kad završe Ameri ovaj hotel nebi bilo loše ...
Dr 20.03.2024.
Najveća prednost betonskog crepa u odnosu n...

;