INFONET-468X60-BANNER

BLANKO-970X250-BANNER

"Gazela" po planu

13.10.2011. | Milica Radičević | Press

Rekonstrukcija Gazele je pri kraju - most i pristupne saobraćajnice biće pušteni u rad najkasnije do 15. novembra. Do kraja oktobra biće završeno i asfaltiranje, pa, ako vremenski uslovi dozvole, građevincima ostaje da još samo postave češljeve na glavnim rasponima mosta u prvoj polovini novembra.

Trenutno, radi se na sva tri nivoa mosta. Na površini se skida preostali asfalt, nanosi se hidroizolacija, a nakon toga ide završno asfaltiranje.

"Posle 15. novembra, nastavljaju se radovi ispod mosta koji neće uticati na odvijanje saobraćaja, a oni će biti gotovi početkom sledeće godine", rekao je za dnevni list Press rukovodilac stručnog nadzora Dragan Jocić, objašnjavajući da na mostu trenutno radi, u tri smene, oko 300 radnika.

"Malo bi nas mogle usporiti kiša i vlaga, jer hidroizolaciju nije moguće naneti na vlažnu površinu, a, kasnije, ni asfalt na to. Hladno vreme olakšalo je rad u sanducima jer smo tokom leta imali problema, unutra je bilo pakleno, pa smo često menjali ljude. Pošto radimo 24 sata, organizovaćemo se da neke poslove završavamo kada vremenski uslovi to dozvole", naglašava Jocić, napominjući da ih jedino kiša, ako bi padala neprestano, može omesti u završetku radova, ali da prema prognozi nema potrebe za brigu.

Ekipe neimara nastavljaju rad unutar mosta. Završena su ojačavanja čelične konstrukcije, a sada se unutar mosta rade preduprezanja i drenažni sistem. Gazela je prvi most koji će imati ekološku drenažu - voda sa mosta neće padati direktno, već će se skupljati u jednu cev i odvoditi u kanalizaciju ili u sistem prečišćavanja.

"Uz ove završne radove, rešavamo i neke bitne stvari, npr. horizontalnu i vertikalnu signalizaciju. Pregovaramo i o kompletnom osvetljenju mosta, a treba rešiti i dekorativno osvetljenje, kada smo tu da sve završimo. Moramo rešiti i osvetljenje velikih stubova u kojima nema organizovanog svetla, a tu se nalaze svi mogući kablovi, pa, ako se desi havarija, moraju se nositi lampe kako bi se našao kvar. Trebalo bi i da postavimo alarme na ulaze u glavne stubove jer posle niko više neće imati vremena da se bavi Gazelom", naglašava Dragan Jocić.

Idejno rešenje obezbeđenja i zaštite mosta predložio je stručni tim koji radi na rehabilitaciji mosta. "Predložili smo da oko mosta podignemo ogradu. To nije velika investicija, a tako bismo fizički sprečili prilazak mostu, zaštitili ga od šaranja, provaljivanja u velike stubove i nelegalnog naseljavanja ispod mosta. Inače, na projektu rehabilitacije Gazele sarađivali su JP Putevi Srbije, Grad sa svojim službama, izvođači, podizvođači, služba nadzora, kao i projektanti koji su doprineli da ceo projekat bude završen u predviđenom roku i u okviru budžeta", rekao je Jocić.

 

 

Komentari: 0

VESTI /iz kategorije/


REHAU-300X120-BANNER

ISTAKNUTE FIRME /iz kategorije/


Anketa

Kojom vrstom toplotne izolacije je izolovan vaš stan/kuća?
DARKO 15.04.2024.
Nadam se da će ulazak u tunel biti kroz par...
Nemanja 31.03.2024.
A coskovi kako se zidaju?
Miodrag 30.03.2024.
Kuću sam počeo da gradim na porodicnom iman...
Milan 30.03.2024.
Kad završe Ameri ovaj hotel nebi bilo loše ...
Dr 20.03.2024.
Najveća prednost betonskog crepa u odnosu n...

;