INFONET-468X60-BANNER

BLANKO-970X250-BANNER

Novi plan za Žeželjev most u Novom Sadu

10.03.2009. | Danas

Pošto postoje realne mogućnosti da se u narednom periodu u saradnji između grada, Pokrajine i Republike Srbije, uz međunarodno učešće, počne sa izgradnjom drumsko-železničkog mosta u Novom Sadu, na jučerašnjoj (9. mart 2009. godine) sednici Skupštine grada doneta je odluka o prestanku važenja urbanističkog projekta ovog mosta iz 2000. godine.

U skladu sa potrebama grada i sa stavom Ministarstva za infrastrukturu, koji je upućen Javnom preduzeću "Železnice Srbije", na mestu Žeželjevog trebalo bi da bude most sa dva železnička koloseka, dve drumske trake i dve pešačke staze, što će biti definisano novim urbanističkim planom.

Starim planom, donetim nakon rušenja mosta 26. aprila 1999. godine, bila je predviđena izgradnja novog mosta u fazama, s tim da je prva faza podrazumevala jednokolosečnu prugu, kolovoz sa dve saobraćajne trake i pešačku stazu, dok je za narednu fazu planirano proširenje na konzolama, van mostovske konstrukcije.

Srušeni most bio je deo saobraćajnog sistema preko kojeg se odvijao međunarodni, republički, regionalni i lokalni železnički i drumski saobraćaj, preko njega je u toku dana prelazilo oko 15.000 vozila, a prugom je prevoženo oko 1,5 miliona tona robe godišnje.

 

 

Komentari: 0

Vezane kategorije


Anketa

Koja vrsta pokrivke se nalazi na krovu vašeg objekta?
DARKO 15.04.2024.
Nadam se da će ulazak u tunel biti kroz par...
Nemanja 31.03.2024.
A coskovi kako se zidaju?
Miodrag 30.03.2024.
Kuću sam počeo da gradim na porodicnom iman...
Milan 30.03.2024.
Kad završe Ameri ovaj hotel nebi bilo loše ...
Dr 20.03.2024.
Najveća prednost betonskog crepa u odnosu n...

;