Somfy lansira TaHoma® paket, svoju najveću inovaciju posvećenu profesionalcima koja čini povezivanje jednostavnijim, pristupačnijim i intuitivnijim.
TaHoma® paket pomaže instalaterima da prodaju, naruče i upravljaju Somfy povezanim rešenjima (Foto: Somfy)
Već 50 godina Somfy podržava svoje profesionalne kupce u prodaji, instalaciji i održavanju. Sa lansiranjem TaHoma® pre 10 godina, tržište je ušlo u doba internetom povezanih rešenja u sferi motorizacije kuća. Instalateri su morali da prilagode svoju profesiju kako bi ispunili očekivanja i potrebe potrošača.
Kako bi pojednostavio rad i svakodnevni život potrošača, Somfy sada pokreće TaHoma® program, sačinjen od tri komplementarna i ekskluzivna alata koji pomažu instalaterima da prodaju, naruče i upravljaju Somfy povezanim rešenjima.
Da im pomognete da prodaju: TaHoma® SWITCH
TaHoma® Switch je prva pametna kontrola koja centralizuje i povezuje kućnu opremu, omogućavajući potrošačima da olakšaju svoju dnevnu rutinu, uštede dragoceno vreme i uživaju u miru.
Pametna kontrola koja centralizuje i povezuje kućnu opremu (Foto: Somfy)
Instaliranje motorizovane opreme je prvi korak koji čini njihov život udobnijim i praktičnijim. Dodavanje povezanosti tj. upravljanje pomoću aplikacije, donosi značajne benefite centralizacije i sve to zahvaljujući snazi TaHoma®.
Nove funkcije za profesionalce od 2023
Pomoć pri puštanju u rad: TaHoma® PRO
TaHoma® Pro je aplikacija koja pomaže instalaterima da brzo i puzdano puste u rad svu povezanu opremu - motore, daljince, senzore aplikaciju. Uputstvo im, korak po korak, pomaže da puzdano podese motore i da podese aplikaciju bez ikakvih grešaka.
Aplikacija koja pomaže instalaterima da brzo i puzdano puste u rad svu povezanu opremu (Foto: Somfy)
Instalacijama je sada lakše upravljati, što im pomaže da uštede vreme i urade više u potpunom poverenju.
Održavanje sistema sa daljine: Serv-e-Go
Serv-e-Go je Somfy online alat za održavanje povezane opreme. On daje instalaterima jasan pregled svih njihovih instalacija, pomažući im da dijagnostikuju problem sa daljine i bolje se pripreme za posete kupcima.
Dijagnostikovanje problema iz daljine (Foto: Somfy)
Zbog toga manje vremena provode na putu, a više na aktivnostima koje imaju veću vrednost za njihovo poslovanje.
O kompaniji Somfy
Osnovana 1969. godine u Francuskoj, a sada prisutna u 58 zemalja, Somfy je svetski lider u automatskoj kontroli otvaranja i zatvaranja u domovima i u zgradama.
Kao pionir u sektoru povezanih domova, grupa svakodnevno inovira kako bi kreirala domove koji svojim korisnicima nude udobnost, blagostanje i sigurnost na dnevnoj bazi i posvećena je održivom razvoju.
Više od 50 godina stvara korisna rešenja koja su dostupna svima, dizajnirana za današnjicu i šire.