Zrenjaninski put bi, prema planu koji je nedavno usvojila Skupština Beograda, trebalo da dobije još dve trake i da bude skoro pravi auto-put.
U Planu detaljne regulacije Krnjače najbitnija stavka je rekostrukcija dela „Zrenjaninca” koji prolazi kroz ovo naselje, u dužini od 3.850 metara, kako bi se omogućilo sigurnije putovanje po ovoj deonici.
Ova prometna saobraćajnica ubuduće bi trebalo da ima po tri trake u oba smera, između kojih bi se nalazilo razdelno ostrvo široko četiri metra, a predviđene su i pešačka i biciklistička staza. Pored samog Zrenjaninskog puta biće uređene i sekundarne saobraćajnice, a sve kako piše u nacrtu, „uz težnju da se u najvećoj mogućoj meri zadrže postojeći objekti koji su većinom podignuti mimo urbanističkih planova”.
Nije tajna da će određeni deo nelegalno izgrađenih objekata morati da bude srušen kako zbog proširenja Zrenjaninskog puta, tako i okolnih ulica.
Pored preuređivanja Zrenjaninskog puta, planom je predviđeno i da se na pruzi, u delu između Pančevačkog mosta i stanice Pančevo, izgradi još jedan kolosek, ali i železničko stajalište „Krnjača Most“.