INFONET-468X60-BANNER

Stepa, ipak, gotov na vreme?

05.03.2015. | Novosti

Radovi na rekonstrukciji Ulice vojvode Stepe ozbiljno su se zahuktali sa prvim martovskim suncem, pa ni 11. jul, postavljeni rok za završetak posla, više ne izgleda kao naučna fantastika! Planirana prva deonica gotovo da je potpuno prohodna za automobile, a uskoro bi mogla da joj se pridruži i druga. Bageri nisu „zabrektali“ još samo na delu između raskrsnica sa ulicama Triše Kacleriovića i Pukovnika Purića.

Ilustracija (www.pixabay.com)

Iako radovi na samom startu nisu mnogo obećavali, novi izgled Ulice vojvode Stepe, koji je počeo da se nazire od Trošarine do Nikšićke ulice, vratio je meštanima osmeh na lice. Osim vidno raspoloženih radnika na terenu, juče su duž moderno izrađenih trotoara vedrinom odisali i mnogobrojni šetači.

- Lepo je, zaista. Popločano kao u Knez Mihailovoj. Još malo ima prašine, ali radovi se u ovom gornjem delu, koliko vidim, privode kraju. Biće ovo veoma lepa ulica – priča Marija Matović, stanarka iz ulice.

I dok se u gornjem delu ulice već jasno uočavaju formirana parking-mesta, nova tramvajska i autobuska stajališta, od Nikšićke nizbrdo, gradaciono se radovi i završavaju. U delu obuhvaćenom šestom fazom postavljene su cevi i vrši se poslednje nasipanje šljunka. Po sredini, preko betonskih staza postavljaju se šine i ivičnjaci trotoara. Osim nekoliko teških mašina, marljivo radi i nekoliko desetina radnika.

- Sve ide po planu – tvrdi jedan od radnika, dok prati liniju postavljanja ivičnjaka. - Ipak, mnogo zavisimo i od vremena. Ne radimo po kiši, jer je efekat najčešće suprotan, a strahujemo i od najavljenog snega. Svaka kratka obustava rada na gradilištu vraća nas unazad nekoliko koraka.

Stari Stepa živi samo na delu između ulica Pukovnika Purića i Triše Kaclerovića. Stanovnici ovog dela kažu već su navikli na mir i smanjen saobraćaj, ali i njih će uskoro probuditi zvuk mašine koja će polomiti i poslednji deo starog asfalta Ulice vojvode Stepe.

Najaktivnije je na kružnoj raskrsnici na Autokomandi, inače najkraćoj, ali i najzahtevnijoj deonici. Stare šine već su uklonjene, a na redu je poslednje ravnanje tla pred postavljanje novih trasa za motorna i šinska vozila.

Rekonstrukcijom je obuhvaćeno i sređivanje okretnice na Banjici. Na Trošarini su postavljene šine, ivičnjaci, stubovi za struju i sve je spremno za poslednji sloj asfalta. Radovi ovako dobro ne napreduju na samoj okretnici, gde je teren potpuno raščišćen i poravnat, ali još nije gotovo ni postavljanje betonskih trasa.

 

 

Komentari: 0

Vezane kategorije


VESTI /iz kategorije/


REHAU-300X120-BANNER

ISTAKNUTE FIRME /iz kategorije/


Anketa

Kojom vrstom toplotne izolacije je izolovan vaš stan/kuća?
DARKO 15.04.2024.
Nadam se da će ulazak u tunel biti kroz par...
Nemanja 31.03.2024.
A coskovi kako se zidaju?
Miodrag 30.03.2024.
Kuću sam počeo da gradim na porodicnom iman...
Milan 30.03.2024.
Kad završe Ameri ovaj hotel nebi bilo loše ...
Dr 20.03.2024.
Najveća prednost betonskog crepa u odnosu n...

;