U Obrenovcu sutra počinju radovi na mostu preko Save koji će spojiti drumski saobraćaj Obrenovca i Surčina. Šestogodišnja zidanje obrenovačkog mosta prekinuto je 1999. godine, a na nastavku izgradnje angažovana je "Mostogradnja".
Na terenu su ostali nedovršena konstrukcija mosta, deo kolovozne ploče i nedovršen pristupni put sa surčinske strane, dok sa obrenovačke strane pristupi mostu gotovo da nisu ni započeti.
Čelični deo mosta preko reke dugačak je 450 metara, a još 180 metara na surčinskoj strani biće izgrađeno od armirano – betonskih segmenata, što čitavu čitavu konstrukciju mosta čini dugačkom 630 metara.
Širina mosta biće 14,5 metara sa dve saobraćajne trake, obostranim trotoarima i dva pojasa predviđena za provlačenje instalacija infrastrukture.
Konstrukcija mosta preko glavnog toka reke sastoji se od šest čeličnih rešetkastih konstrukcija, a reka Sava biće slobodna za dvosmerni plovni put ukupne širine 200 metara i visine 16,5 metara iznad vode.
Osim mosta preko Save, izgradiće se i pristupni put na teritoriji opštine Obrenovac, od valjevskog puta do Save, a na teritoriji opštine Surčin biće izgrađen priključni krak sa mosta na regionalni put u Boljevcima, kojim se ostvaruje veza sa Surčinom.
Most preko Save u Obrenovcu je deo jednog dužeg putnog pravca, tzv. Sremske gazele, koji će od mosta voditi do petlje "Dobanovci" na autoputu.
Značaj ovog putnog pravca ogleda se u skraćenju dužine puta, smanjenju vremena putovanja i povećanju bezbednosti u saobraćaju.
Vozači će od Obrenovca, preko mosta na Savi i teritorije opštine Surčin za manje od pola sata moći da stignu do autoputa Beograd – Zagreb, a dalje se otvaraju mogućnosti putovanja obilaznicom oko Beograda.
Sremska gazela, od mosta u Obrenovcu do petlje Dobanovci dugačka je oko 20 kilometara i podeljena na tri deonice. U toku su radovi na drugoj deonici dužine sedam kilometara.